مدیرعامل آبفار ایلام به غرب آنلاین گفت: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و ردیف مجتمع های آبرسانی اولویت دار، آبرسانی به 245 روستا با جمعیتی بیش از 82 هزار نفر در قالب 15 مجتمع و 30 تک روستایی انجام گرفته است.

 

مدیرعامل آبفار ایلام به غرب آنلاین گفت:  از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و ردیف مجتمع های آبرسانی  اولویت دار، آبرسانی به ۲۴۵ روستا با جمعیتی بیش از ۸۲ هزار نفر در قالب ۱۵ مجتمع و ۳۰ تک روستایی انجام گرفته است.

Image result for تیموری آبفار ایلام

 

مهندس تیموری اضافه کرد با صرف اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان از محل های فوق و با اجرای ۱۲۳ پروژه عملیات آبرسانی  به ۱۵۴ روستا با جمعیت بیش از ۴۱ هزار نفر صورت گرفته است.

وی بیان کرد: این پروژه ها شامل، حفاری و تجهیز ۱۲ حلقه چاه عمیق و ۶ دهنه چشمه با آبدهی ۳۵۰ لیتر بر ثانیه، احداث ۲۰ باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۳۰۰ لیتر بر ثانیه، احداث ۲۲۰ کیلومتر خط انتقال، احداث ۴۴ باب مخزن با حجم ۱۵ هزار متر مکعب ، احداث ۱۲۵ کیلومتر شبکه توزیع و همچنین احداث خط برق،  حصارکشی و حفاظت حریم تجیهز چاهک و … می باشد.

وی گفت: با انجام این پروژه ها تعداد روستاهای تحت پوشش آبرسانی سیار از ۱۲۵ روستا در سال ۹۲ به ۲۸ روستا در سال ۹۷ کاهش یافته است

وی گفت حجم پروژه های انجام شده در سال های گذشته کم نظیر و می طلبد از همه مسئولان استان به ویژه استاندار با تدبیر و سخت کوش استان تقدیر کرد .