خوشبختانه استان ایلام از جمله استان های بود که علیرغم تمامی مشکلات از جمله سیل، زلزله و همچنین بحث اربعین کمترین چالش را در زمینه تامین آب داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام: ظرفیت های سرمایه گذاری جدید باید به موقع تامین آب شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ظرفیت های سرمایه گذاری بسیار خوبی در استان در حال ایجاد و راه انداری است که باید تامین آب آنها به موقع انجام گیرد.

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور؛   مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  منصوب شد

حیدر نعمتی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید آب و فاضلاب استان اظهار داشت: اکنون پروژه های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی، گردشگری، خدمات و … در حال اجرا هستند که انتظار داریم شرکت آب و فاضلاب با تامین آب این طرح در روند بهره برداری از آنها همکاری کند.

نعمتی در ادامه خواستار تامین آب شهر ایلام به ویژه در ایام پیک تابستان شد و گفت: شرکت آب و فاضلاب می تواند با ارتقا خط لوله از سد چم گردلان دغدغه تامین آب شهروندان ایلامی به عنوان خواسته بحق را برطرف کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با تاکید بر تامین آب پایدار پایانه مرزی مهران و شهر مهران از محل سامانه گرمسیری و همچنین تسریع در اجرای خط انتقال آب شهر ملکشاهی به عنوان انتظاری که در بین مردم این شهرستانها ایجاد شده گفت: با تزریق به موقع اعتبار می توان این طرح ها را به سرانجام رساند.

نعمتی همچنین از مدیر عامل آب و فاضلاب کشور خواست با توجه به اینکه آب ۱۲۲روستای ایلام قبل از دولت تدبیر و امید به صورت سیار تامین می شد و اکنون شمار این روستاها به ۲۲روستا رسیده اعتبار لازم برای رفع مشکل تامین آب این روستاها اختصاص دهد.

وی از مدیرعامل آب و فاضلاب کشور از حسن اعتماد به افراد بومی تقدیر کرد و گفت: امیدواریم که شرکت آبفای کشور توجه ویژه ای به استان ایلام از نظر تامین اعتبار برای اتمام طرح های این شرکت داشته باشد.

به گزارش ایرنا، در راستاي يكپارچه سازي شركت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي طي حكمي از سوي حميدرضا جانباز مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور، نوراله تیموری به عنوان مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان ایلام منصوب شد.

در این آیین، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تقدیر از  عملکرد شرکت مطلوب شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری استان ایلام گفت: خوشبختانه استان ایلام از جمله استان های بود که علیرغم تمامی مشکلات از جمله سیل، زلزله و همچنین بحث اربعین کمترین چالش را در زمینه تامین آب داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مهندس جانباز افزود: در ساختار جدید یکپارچه سازی شرح وظایف در لایه های مختلف تفکیک و تعریف شده است و با توجه به اهمیت آبرسانی و توان افزایی مدیریت واحد شاهد اتفاقات خوب در تسریع خدمات رسانی و عرضه آب سالم و بهداشتی و همینطور پایدار به شهروندان عزیز خصوصا حوزه روستایی باشیم.

مهندس مظاهری با تبریک اعیاد شعبانیه گزارشی از فعالیت های شرکت آب و فاضلاب استان ایلام و مسائل و مشکلات پیش رو ارائه دادند و به برخی از این فعالیت ها اشاره کردند .

وی گفت طرح آبرسانی به ملکشاهی طی دوسال اخیر علیرغم کمبود اعتبارات هم اکنون ۷۸ درصد پیشرفت دارد و برای رفع مشکل کوتاه مدت این شهر نیزطرح آب شیرین کن در دو فاز تعریف کردید وکه فاز اول آن پایان سال ۹۸ به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب جدید ایلام نیر گفت: یکپارچه سازی شرکت های شهری و روستایی باعث خواهد شد روند خدمت رسانی بهبود یافته وو با این طرح با هدف یکپارچگی تاسیسات ، کوچک سازی دولت و مدیریت صحیح تاسیسات و تجهیزات انجام شده، هیچ وقفه ای برای خدمت رسانی نخواهد داشت.

مهندس تیموری با تاکید بر اینکه واحدهای ارتباط مردمی به منطور پاسخگویی مناسب و بموقع به خواسته های مردم در اولویت قرار دارد تصریح کرد: افزایش و ارتباط دوسویه و رعایت حقوق شهروندی  از مهمترین برنامه های این شرکت می باشد.

وی در ادامه یادآور شد مدیریت توامان عرضه و تقاضا و استفاده از  همه پتانسیل و ظرفیت از اهم برنامه های این شرکت می باشد که با توجه به گسترش خدمات بخصوص در شرایط کنونی ناشی از کرونا ویروس باید سطح وسیعتری از همکاری با مردم ایجاد وبا کسب تجربه از گذشته به آینده بهتر امیدوار باشیم.

در پایان این مراسم با حکم مهندس جانباز مهندس تیموری  به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان  ایلام قرائت و در این پست برای ۲ سال منصوب گردید.

گفتنی است مهندس تیموری  پیش از این و از سال ۹۳ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام  بود.

در پایان از سوی مهندس جانباز از خدمات و تلاش های ارزنده مهندس مظاهری مدیر عامل سابق آبفای شهری استان ایلام تقدیر و تشکر شد.