غرب آنلاین / تعامل و همکاری مسئولان شهرستان سرابله به ویژه امام جمعه محترم ، فرماندار محبوب ، دادستان محترم ، اعضا ساعی و همدل شورای شهرو پای کار بودن و خوشفکری شهردار محبوب ، متخصص و جوان این شهر  مثال زدنی است و امروز این شهر به کارگاهی برای اجرای طرح های عمرانی و […]

غرب آنلاین / تعامل و همکاری مسئولان شهرستان سرابله به ویژه امام جمعه محترم ، فرماندار محبوب ، دادستان محترم ، اعضا ساعی و همدل شورای شهرو پای کار بودن و خوشفکری شهردار محبوب ، متخصص و جوان این شهر  مثال زدنی است و امروز این شهر به کارگاهی برای اجرای طرح های عمرانی و رفاهی تبدیل شده است .

اخبار شهردار سرابله - آخرین و جدیدترین خبر های شهردار سرابله

در سایه این تعامل و همکاری امروز شهرداری سرابله به معنی واقعی کلمه خدمتگزار مردم است . غرب آنلاین گفتگویی با مهندس روح الله پریزاد شهردار سربله و جونترین شهردار کشور انجام داده است که در پی می آید:

مهندس پریزاد شردار سرابله در تشریح اقدامات و فعالیت های شهرداری سرابله در سه سال گذشته گفت: شهرداری سرابله قبل از روی کار امدن شورای جدید و اینجانب به عنوان شهردار بعلت احکام سنگین مالی عملا با ورشکستگی مواجعه بود، به گونه ای که تمامی حساب های شهرداری با حکم قضایی مسدود، تمامی ماشین الات و اموال شهرداری توقیف که با پیگیری مجدانه و اعاده دادرسی و ارائه اسناد و مدارک کاملا مستند و مستدل تا کنون ۱۹ میلیارد تومان از این احکام مجدد به نفع شهروندان عودت و یا در مرحله صدور رای قرار دارد.

وی اضافه کرد:  در یک مورد حدود ۵۱۶ تن قیر به ارزش تقریبی ۲۵ میلیارد ریال مربوط به سال ۱۳۸۸ استرداد و هم اکنون حجم بالای انجام سفالت در معابر سطح شهر سرابله از محل استرداد این قیر صورت گرفته است.

شهردار سرابله به سرانه فضای سبز اشاره کرد و گفت: در موضوع سرانه فضای سبز شهر سرابله به در ۳ سال اخیر بیش از ۲ برابر شده است و در این راستا بیش از ۱۵ هزار درخت مثمر خرمالو در راستای ایجاد حس سرزندگی در تمامی معابر سطح شهر سرابله کاشت شده که این اقدام امسال نیز ادامه دارد.

وی اضافه کرد :اجرا و ساماتدهی بلوار فاتحان میمک به عنوان یکی دیگر از اصلی ترین مطالبات شهروندان با پیشرفت ۸۰ درصدی در روزهای آتی با انجام اسفالت به بهره برداری خواهد رسید و به موازات این بلوار جاده سلامت و پارک خطی بطول یک کیلومتر با پیشرفت ۵۰ درصد در حال اجرا است.

تکمیل فاز اول دریاچه توریستی تفریحی شهر سرابله در ضلع شرقی دریاچه با پیشرفت ۸۰ درصد شامل امفی تئاتر رو باز، شهربازی به متراژ بالای ۲ هزار متر، زمین چمن مصنوعی، فضاهای سبز نیز از دیگر فعالیت ای این شهرداری است که این مجموعه ها  بزودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی گفت شهرداری سرابله به صورت متوازن در همه قسمت های شهر فعالیت عمرانی و رفاهی را ادامه می دهد و در این راستا می توان به پروژه های در دست اقدام زیر اشاره کرد:

۱ – پیاده راه زیبای چمران در ضلع شمالی دریاچه توریستی تفریحی با رویکرد تفریحی با پیشرفت ۲۰ درصدی در حال اجراء می باشد.

۲- پارک محله کارکنان دولت با پیشرفت ۷۵ درصدی در قطعه زمینی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع در حال اجراء است.

۳ – نصب ابنمای بزرگ موزیکال دریاچه تویستی تفریحی شهر سراباه و ابنمای میدان های امام ره و شهدا در روزهای آتی

۴ – اجراء میدان شهدا بدراباد با پیشرفت ۹۰ درصد

۵ – اجراء پروژه ممیزی املاک و بروز نمودن اطلاعات شهرداری

۶ – اجراء پروژه تفکیک از مبداء پسماند

۷ – اجراء پروژه ماشین الات سنگین سطح شهر سرابله در مناسبترین موقعیت نسبت به شهر سرابله با امکانات لازم

۸ – ساماندهی زیرساخت های شهرک های با قدمت بعضا ۳۰ سال شامل جدولگذاری،بیس ریزی و آسفالت (شهرک سپاه،شهرک جهاد،شهرک جنب اداره راه و شهرسازی،شهرک فاز دوم سیمان،شهرک جنب خوابگاه کمیته امداد،خیابان زاگرس و کلیه معابر متعدد و…)

۹ – اجرا اسفالت تمامی معابر اصلی سطح شهر سرابله

۱۰ – موزاییک فرش معابر اصلی سطح شهر سرابله

۱۱ – بهسازی مجدد پاساژ حادثه دیده شهرداری سرابله در کوتاه ترین زمان ممکن…

۱۲ – پارکینگ اربعین شهرداری با همکاری بخش خصوصی در قطعه زمینی به متراژ ۳۰ هزار مترمربع  بصورت ضربتی و در بازه زمانی یکماهه اماده بهره برداری شد..